måndag 19 november 2007

I en vrå i mitt hem!

Hej!

Jag nämnde i mitt förra inlägg att jag skulle fota lite från mamsens hem i lördags! Nåväl det blev inget med den saken tyvärr för jag hade glömt att ladda batterierna i kameran! Hm jo så blir det i bland:) Hur som helst var kvällen jättelyckad och mysig!

Idag visar jag ett par bilder från byrån i sovrummet. Jag flyttar runt saker och arrangerar om titt som tätt men så här ser det ut just nu.

Och så en sak till: Flera har frågat var jag köpt kuddarna från House Doctor som var med på bild från min dotters rum! De har jag köpt i en lokal tygaffär som heter Tygmans för rätt så länge sedan...

Jag önskar er alla en trevlig måndagskväll!

:)Anna




27 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Som alltid....bara sååå vackert!!!
Kram
Dorthe

Jennys Vita Villervalla sa...

Jättevackert arrangemang!
Man bara njuter!
Ha en bra vecka!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Så himla fint..! Duktig på att arrangera OCH duktig på att fotografera! Det är en fröjd att se dina bilder.

Karin

Solsjö - Under en vind sa...

Såå fint du fixat!! Du har en av de bloggar jag gärna och ofta besöker, detta beror på dina alltid helt underbara bilder! Alltid lika proffsiga! Ha en bra vecka! Kram!

Goa sa...

Ja du...Bara vackert...som alltid!!
Vilken mysig hörna!!
Kram
Goa

Marie sa...

Sååå vackert! Du är så duktig på att arrangera fint.

Ha det bra!
Kram Marie

Anna sa...

Så jättemysigt och fint du har det. Ser avkopplande ut. Hoppas få se bilder från din mamma senare - vill minnas att hon har det jättevackert från bilder du visat tidigare.

Ha det gott!

♥ Pia... sa...

Ja så som alltid..lika vackert..vart du än fotar i ditt hem:)..PIA

Husbilsresan sa...

Men vad fint....du har verkligen blick för det vackra och kan verkligen arrangera sakerna.Såååå himla snyggt!
Ha D!
Kram!

Ann-Catrin sa...

Vika underbart vackra bilder du har...man blir så inspirerad.
Hit kommer jag absolut återkomma ofta.
Du får gärna kika in till mig om du har tid och lust

Designe sa...

Så fint arrangemang du har gjort i din vrå! Romantiskt och gammeldags! Kram :)

Smultronstället sa...

Oj oj såå fint,jag e så himla ny att jag blir avis på hu du får till så fina bilder,fniss.Hit kommer jag gärna igen!
Är det ok om jag länkar dej?
Välkommen in till mina smultron när du har lust.

Ha en bra vecka,kram M

MiaMaria sa...

UNDERBART!!!!

Ha´en skön vecka!
Miamaria

Nina i Paradiset sa...

Så vakkert!
Elsker den lysestaken! (sååå lyst på !)

Kamomilla sa...

Hjälp alltså så vackert!! Den där ljusstaken är urläcker och helheten... ja, suck. Man bli helt grön av avund! Vill HAAA!!!

Kamomilla

Jennie sa...

Så vackert! Gillar skålen med pärlhalsbandet...

Ser fram emot bilderna från din mamma!

Ha en bra dag! Jennie

linnea-maria sa...

Vilka fina saker! kyrkoljusstaken är jättefin och de antika burkarna.../linnea-maria

Anonym sa...

Lika vackert arrangemang som alltid när man tittar in hos dig - jag blir så glad av dina ljuvliga foton och arrangemang! :)

spetsar och änglar sa...

Så vackert arrangerat,jättemysig bild!Kram Heléne

Lilla Blanka sa...

Ja ibland blir det inte som man tänkt men nu fick vi ju se vackra bilder av en vrå i ditt hem i stället :)
Så sköna nyanser och jättehärliga arrangemang!
Kram, Mia

En inredoholic sa...

så vackert så vackert....

Marie sa...

Hej Anna!
Tack för din snälla kommentar om mina julstrumpor. Tyget det är sytt av består av 50% bomull och 50% linne. Jag vet inte, men jag tror knappt att det går att stryka på bild på filt. Men jag blev också jätteinspirerad av Anettes filtstrutar, såå vackra!

Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh såå vackert..så stämningsfulla bilder!! Det är så fint med gamla fotografier här och där,jag har också det överallt..
Kram Anette

Unknown sa...

Lika vackert som vanligt. Du gör så fina arrangemang. Brickan blev ju bara så fin med bär och ljusstakar.
Ha en fortsatt bra vecka!
Skall bli kul att se din mamas hem
Kramisar Jeanette

Anonym sa...

Snyggt! Och det gamla kortet som ligger där gör sig så bra. Gamla kort kan vara bland det finaste som finns!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Anna, puh så snyggt!!! Vilka vackra gamla detaljer och de korten blev ju som pricken över i!!! Man blir verkligen sugen på att dona , arrangera och flytta runt ännu mer var gång efter man besökt dig! Ljuvligt! Mari.

Anonym sa...

Vilka helt underbara små stilleben du visar!