lördag 17 november 2007

Hej hopp!

Jag har städat och rensat lite hemma idag och upptäckte då en bricka i ett skåp som jag stoppat undan för ett tag sedan! Den visade sig vara perfekt att samla några ljusstakar på och tillsammans med den röda kransen blev det ju nästan som ett adventsarrangemang eller hur?

Nu ska jag fortsätta att städa, för sedan ska vi iväg - till mamsen på lite släktmingel:) Ska passa på att fota lite från hennes mysiga hem som jag kan visa i morgon!

Ha en underbar dag!

:)Anna





22 kommentarer:

ESMERALDAS HJERTE sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:) Nyyydelige bilder av VAKRE julekuler og av SNØØØØØØØ utenfor vinduet ditt:) Sukk!!

Ha en deeeilig helg kjære venn.....

Elisabethklem

Snäckornas sjö sa...

Hej på dig!

Tack för gratulationen! Vad fint korset blev som vitt...nu vet jag hur det ser ut om jag målar mitt! Fin bild med kransen och ljusen...vintrigt och fräscht.

Kram

Anonym sa...

Måste säga att du har ett mkt vackert och inspirerande hem!!
En fråga dock: Kuddarna i soffan i din dotters rum, var har du köpt dom??
Vet att andra frågat men har läst i genom din blogg och tyvärr inte hittat nåt svar...?
Dom hade passat så fint i min nya tilltänkta soffa! :)
Mvh Therese

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fint! Här 'är det ännu ingen snö...den hjälper ju till att förstärka julstämningen....
MÅ bäst, kram!

Mitt hem är min borg sa...

Det där blev jätte fint.. Lagom mycke jul tycker jag..
Ha de så bra hos mor din..
Kram på dig.. Minglaren..

♥ Pia... sa...

Hej så fint det var med snön så där och arrangemanget var jättefint..du kan verkligen få till det ..ha det så kul ..med släktminglet...hoppas du visar lite bilder med lantlivsmaten...PIA

LantlivsAnette sa...

Så fint så fint..du har så mycket vackra saker!!Och vad fint korset blev nu när du målat det..åhh ett sånt skulle jag också vilja ha..har sett att Min lilla veranda har ett i ett fönster..jättefint !
Kram Anette

Skatan sa...

Men oj så fint det blev!!! Vilken tur att du hittade brickan ; )

Trevlig sKöndag fröken!

Dorthe ♥ sa...

En likadan bricka har jag. Den står oxå i skåpet, men nu när jag fick se din, måste jag nog plocka fram den. Tack för tipset Anna!
Kram
Dorthe

Anonym sa...

Superfint arrangemang! Jag gillar verkligen det silvriga och det röda i kombination. :)

MiaMaria sa...

Kul när man hittar nyttiga vackra saker i sina gömmor....

Vackert arrangerat....

Ha´en skön söndag!
Miamaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Jamen hur fint blev inte det då!? Så snyggt och allt du gör är så smakfullt med alla små arrangemang här och var, jag älskar sånt så din blogg inspirerar verkligen! Du undrade ang dynorna, de har volang på tre kanter och således inte baktill. Det finns däremot en dragkedja så man kan stoppa skumgummi där om man vill. Det är Nyblom & Kollén som säljer dem, jättefina och bra kvalité! Ha en skön söndag! Mari.

spetsar och änglar sa...

Såååå..Fint arrangemang!! En väldigt vacker bild.Ha en skön Söndag!Kram Heléne

Husbilsresan sa...

Jättefint med ljusen och kransen på brickan....och vad det ser mysigt ut hos dej....med fårskinn på stolarna och snön utanför fönstret....
Kram!

Jennie sa...

Väldigt mysigt arrangemang! Kransen med det röda bryter av så fint mot det silvriga i ljusstakarna....
Önskar jag också hade lite snö hos mig, längtar efter knarret under skorna, men här regnar och blåser det bara..!

Kamomilla sa...

Oj hjälp vad vackert!!!
Superfint!

kamomilla

Marie sa...

Sååå fint!! Vad mysigt det ser ut med snön utanför fönstret, här hos oss har snön regnat bort.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Linneagården sa...

Allt du tar i/ fixar med & pysslar med blir så fint.

Ha en trevlig kväll /madelene

Lilla Blanka sa...

Vad fint det ser ut och vad mysigt juligt det är med snön utanför!
kram

En inredoholic sa...

ÅÅåååååå gud så vackert!!

Tack för inspirationen!!

kram

Anna - På landet Mot skogen sa...

Jättefint! Vilken julkänsla jag fick av ljusen, silvret, de röda bären och så all snö utanför! Underbart!

Designe sa...

Härliga bilder! Så mysigt med fällarna i stolarna där bakom! :)