fredag 16 november 2007

En helg med försmak av julen!

Redan fredag - härligt!

I helgen blir det lite mys i julens tecken! På lördag är vi bjudna på släkträff hemma hos min mor och hennes man och de har lovat att bjuda på en liten försmak av julen efter recept från senaste numret av Lantliv! Det ser vi verkligen fram emot:)

Jag lovade tidigare att visa korset som jag nu målat vitt! Här kommer bild på det och lite annat smått och gott!

De stora vackra julkulorna i fattigmanssilver, madonnan, vasen med snöbär och den lilla vita fågeln kommer från den ljuvliga butiken Blomsterhuset - som nu även har öppnat en nätbutik!

Jag önskar er en härlig fredag!

:)Anna


14 kommentarer:

MiaMaria sa...

Trevlig helg till dig också.

Så snyggt korset blev....och det är ju så vackert med silvret underbart.

Vackert tagna bilder som alltid.

Må så gott!
Miamaria

Husbilsresan sa...

Det låter som om du kommer att få en mysig helg....själv ska jag pyssla, pyssla,pyssla.....
Vackra saker du visar och korset blev väldigt läckert, när du målade det vitt.
Tack för tipset om Blomsterhusets nätbutik.
Kram!

Brunkullan sa...

Jättefint blev det vita korset!
Julen är kommen till min stuga...ja i helgen ialla fall, för nu ska allt pynt upp!! Kommer inte dit sen på några veckor och då vill jag ha allt klart!!
Ska bli så roligt att frossa i jullådorna:-)

Susanne

Dorthe ♥ sa...

SUCK!!!! Blir alldeles stum. Ditt kors är såååå vackert!!! Ha en underbar helg!
Kramis
Dorthe

Anonym sa...

Åh så vackra bilder!..och korset blev ju jättefint i vitt!
Ha en jättetrevlig helg!..va härligt att bli bortbjuden! Kram :)

Anonym sa...

Det er så SMUKT det kors!
-det er alle dine ting, men korset er helt specielt.
Flotte billeder.
God helg :-)

Marie sa...

Ååh, vilka vackra bilder! Korset blev jättefint!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Ardisia sa...

*suck* Jag älskar dina bilder.. Du får det så fint tjejen!

Korset blev jättefin!

Hoppas ni får en bra helg! Kramar

Solsjö - Under en vind sa...

Wow så fint!!! Den där butiken får man nog kolla in....

Hoppas att din helg blir lika mysig som det låter!

Vi ses igen! Kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Anna, så vackert korset blev!! Kul med en liten udda sak som inte alla har, så fint, var ska du ha det sedan undrar jag nyfiket? Fast det är nog fint att ha lutande lite varstans... snygga julkulor och annat snått och gott för ögat som vanligt!! Recept från lantliv låter spännade!! Ha en god och trevlig helg! Mari.

Jennys Vita Villervalla sa...

Låter som en härlig helg!
Dina bilder är alltid lika vackra att vila ögonen på!
Kram
Jenny

Hannis sa...

Förstår inte var du får alla ideer i från...
Så mycket fint!
Är kär i korset!
Ha en god helg/Kram Hannis

Anonym sa...

Tack för länken till Blomsterhuset! Sakerna på bilderna är riktigt fina.

Ha en trevlig helg!

Karin

Anonym sa...

Korset blev jättefint i vitt, bra ide.