onsdag 18 mars 2009

Små förändringar

Hej hopp i vårsolens glans!

Jag har gjort ett par små förändringar igen:) Saker som byter plats med varandra! Ibland ger det stor effekt och ibland mindre. Denna gång känns effekten stor!

Jag hängde upp en vitmålad gammal spegel i köket, på kortsidan om hyllorna. Det blev toppenbra tycker jag! Hyllorna med diverse ting reflekteras i spegeln och det blev väldigt mycket ljusare tycker jag...

En vacker kransformad ljusstake från House Doctor pryder bordet och i kökssoffan ligger mina egenhändigt sydda och dekorerade kuddar tillsammans med en kudde från Jeanne D' Arc Living!

Jag hoppas att ni alla får en härlig dag!







23 kommentarer:

Anonym sa...

Åh du har det så himla fint!!
Kramis/LenaS

Evas Paradis sa...

Hej Anna
Såå fint i ditt kök och visst är det otroligt vad en spegel kan förstora och ljusa upp ett rum!
Du visar alltid så himla fina kort och jag gillar dit sätt att montera ihop dem till en stor ... får man fråga hur du gör det?
Ha det bra
Kram Eva

Designe sa...

Blev ju jättefint och så gammeldags det ser ut då man tittar i spegelbilden!
Ha en härlig och solig vecka! Kram :)

Goa sa...

Hej min söta Anna!

Så underbart fint det blev!
Fantastiskt med spegeln.!

Min stora kram är din...

Randi sa...

Heisann Anna!
WOW,så kjempe fint det vart på kjøkkenet ditt,ja det var fint før og:-)Å speilet var super fint!
Du har ein kjempe fin blogg!
Ha ein fin dag!Klem!

annashusidingtuna sa...

Hej!
ja, det blev verkligen jättefint!
Smart med spegeln så där.
Kram Anna

Mia sa...

Åhh, så fint och fiffigt med spegeln. Ljusstaken är underbar!

Kram Mia

Jessica sa...

ja det vart ju jätte bra tänk vilken skillnad det kan bli med speglar kram jessica

Nostalgia & Kuriosa sa...

Hej Anna. Det blev jättefint med spegelen i köket, men du har det alltid så fint också.
Du har en helt underbar blogg.
ha en fin onsdags kväll.
Mvh Harriet, Nostalgia & Kuriosa

Önskedrömmar i hvitt sa...

Va fint det blev, verkligen ljus rymd. Jag kanske tar efter dig, har en spegel över som jag inte riktigt vetat vad jag skall göra av.
Kram Maria

Lilla Trollbacken sa...

Ja tänk vad lite omflyttning kan göra, ser jättefint ut!!
Själv ska jag snart flytta lite större saker, typ ett skrivbord och lite till.
Ha det gott
Gabrielle

Linneas Hjärtefröjd sa...

har inte hunnit kika runt sen innan helgen, så har lite att ta igen nu :) så många underbar bilder du har att bjuda på!!! fint du gjort de!!

ha en fin morgondag!!
kramar linnea

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så kanon fina bilder!!
Kram Irene

Elin sa...

Så himla fint det blev...

Du har det så fint hemma...

Underbara bilder...

Många kramar
Elin

Lallis - liv och leverne sa...

Kanonfint:) Små förändringar kan göra mycket.
KRam Lallis

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Så fina kudar i soffan!! //Linda

Mamma C sa...

Du har det så himla fint och det ser så hemtrevligt ut.
Kram Mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har alltid så fina foton, det blir så vitt ljust och vackert.
Har tittat in hos dig förut men nu tänkte jag säga Hej med denna kommentar.
Ha en bra torsdag
Kram AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Hej Anna! Tack för din rara kommentar. Det är bok på våra köksbänkskivor, men jag håller nog med din man...ek är så vackert så det vet i sjutton om jag skulle våga mig på :-)....eller du ska passa på nu när han inte är hemma till helgen...hihi. Jag har fortsatt och nu håller jag på med köksön, den ska också få bli vit. Antaglingen fortsätter jag med resten också..hihi

Himmel så mycket vackra saker jag ser på dina hyllor. Kan inte se mig mätt och lilla ljuskransen på bordet är bara såå fin. Ditt hem är en dröm. Ha en fin dag. Kraaam Paula

Anonym sa...

D ser verkligen härligt ut! Åh man blir såå glad av d=)Titta gärna in på www.linolin.se vetja d har kommit in fina kläder till vår o sommaren...Man börjar längta riktigt!! Helena...

Titti sa...

Här var det lika fint som vanligt!!!!

Kraqm Titti

Anonym sa...

Alltid lika roligt att titta in till dig. Du har det så fint. Så vacker med ljusstaken på bordet.
Vårkramar från Stenlycka

Anonym sa...

Har vart in och kikat på vad du har haft för dej den här veckan. Du har så mycket fint att titta på, sen arrangerar du så snyggt Speglar på rätt plats kan vara pricken över i. Brevid hyllan var en bra plats.
Hälsningar Yvonne