tisdag 23 juni 2009

Njutbart...

Hej på er!

Så var midsommarhelgen överstökad för detta år! Helgen bjöd på blandat väder med sol och lite åskskurar men så i söndags kom äntligen sommarvärmen tillbaka:)Det blev årets första dag på stranden!

Jag har även passat på att tvätta alla vita textilier. Soffans överdrag och alla fåtöljernas, en vit matta och en hög med gamla lakan har fått sig en omgång med klorin och är nu bländande vita:) Jag passade på att låta tvätten hänga ute och det finns ju knappt något mer njutbart än doften av ren tvätt som har torkat utomhus en solig dag!

Jag önskar er en fortsatt trevlig vecka!



14 kommentarer:

Altes Haus mit Seele sa...

Wonderful pictures, i love it!
love, barbara

Helena sa...

Vilka fina bilder! Jag skulle också behöva tvätta min avita textilier, det får bli ett projekt för nästa vecka! Ha en skön dag! Kram helena

Börjelundskan sa...

Hej Anna!

Vilka vackra bilder. Visst är det underbart att få hänga ut tvätten en sommrig dag. Jag ska faktiskt passa på idag med. Man får väl passa på nu när solen skiner igen.

Ha en skön dag Anna
Ps. jag hör av mig så fort jag kan.

Kram Cin

Viveka i Bläckhornet sa...

Ska ta mig an mina textilier idag. Ett mödosamt jobb men det blir såååå fräscht när det är klart.

Ha en fin dag

Kram Viveka

Jessica sa...

ja vad underbart det luktar då tvätten får hänga ute hoppas du har en härlig vecka kram jessica

Skatan sa...

Att låta tvätten torka ute är ren och skär lyx...och njutning! Jag måste bara fixa med en ny torkanordning ute! Vi hänger i källaren trots att solen skiner ute. Minuspoäng.

Sov gott!

Kram,

Anna

Nina sa...

Vad härligt med ny tvättad tvätt som har hängt ute.
Det luktar så gott.

Vilka härliga bilder du har.
Kram:)

Trädgårdsingenjören sa...

Har alltid önskat mig en tvätt lina så jag skaffade den men ända platsen jag kunnde hänga den var bredvid mitt trädgårdsland så en härlig gödseldoft blandas med rentvätt, borde kanske hitta ett nytt ställe för min lina!
Mvh G

Vintage Rose Collection sa...

Just beautiful Anna!
I would love to see a translator on your blog..I want to read everything about your lovely home.

Jo-Anne Coletti from USA

Beth sa...

Hi Anna !! I just found your beautiful blog !!! Just lovely !! and love the translator too !!
have a wonderful weekend !!
xo,
beth
www.bethquinndesigns.com / USA

Krusidull sa...

Hejsan
Ser att vi har samma soffa, menar du att det gick att tvätta överdragen med klorin?
Kram
Krusidullan

Lilla Trollbacken sa...

Mmmmm, visst är det härligt att få alla sina vita textilier riktigt fina!
Det är ju så ljust ute så allt syns ju om det är det minsta solkigt!
Ha en skön söndag!
Kram
Gabrielle

Minttu sa...

Vackra bilder igen :) Ha en rolig sommar!

Butik Drängstugan sa...

Vilka vackra bilder du bjuder på
Mysig blogg!

Cina