måndag 3 december 2007

Gäsp!

Åh i kväll är jag trött! Har jobbat och sedan fixat i vännens lägenhet i flera timmar! Än är vi inte klara men vi tycker att det blir väldigt mycket bättre mot hur det var tidigare:)

Orkade inte så mycket när jag kom hem, men en sak fick jag gjort i alla fall! Jag hängde upp en ljusslinga till! Denna gång över knopphängaren i vårt sovrum.

Den som kikar ordentligt kan se att knopphängaren med julstrumpor och ljusslinga syns i den lilla hjärtspegeln!

Ha en mysig kväll!
:)Anna



22 kommentarer:

Evelinas hus sa...

Vilken mysig bild!
Vad kul uppdrag å fixa en lägenhet.
Ha en skön kväll
Kram Caroline

ESMERALDAS HJERTE sa...

nyyydelig bilde!!! Du kan virkelig "fange" vakre motiv.....

mandagsklemmmmm

Randi sa...

Underbar bild och spegelbild!!!
Kram Randi

Anonym sa...

jag måste hålla med de andra...gud vilken fin bild och tydligen en jättebra fotograf=)

Sen tänkte jag fråga dig....hur gör ni alla dessa fina "ramar" på bilderna ni lägger ut i era inlägg....det är ju sååå fint...men jag fattar inte hur man gör =) Kan du hjälpa mig med det????:)

Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Vad spännande, kan man hoppas på några bilder kanske? ;) Förstår om det tar på krafterna men skoj är det :) Ha en toppenbra tisdag! KRAM

linnea-maria sa...

Hej
Det var en ny infallsvinkel ;) Jättemysig bild. /linnea-maria

Maria sa...

Hoppas vi får se bilder när du blir klar!

Unknown sa...

Hoppas att vi får se resultatet av ert uppdrag.
Bilden blev kanon. Proffsigt!
Ha en bra fortsatt vecka
Kramisar Jeanette

Mitt hem i Frankrike sa...

Härlig bild !! verkligen bra idée att ta ett foto i hjärtespegeln.

Ha det bra
stephanie

Skatan sa...

Vilken vacker bild med spegelglaset som visar rummet!

Ha en fin dag!

cicci sa...

Åh så vackert du har det! Jag är på jakt efter just ett sådant kors som du visar i tidigare inlägg, några tips på vart det kan finnas?
Kram Cicci

Lilla Blanka sa...

Åh vilken läcker bild..! Spegelhjärtat är så fint och man ser knoppbrädan med slingan så fint i spegeln :)
Kram vännen!
Mia

Anonym sa...

Jag har valt att lämna blogg.se - men återfinns numera på en egen hemsida istället. (Mediabrus = fd Vildängel)

Dorthe ♥ sa...

Din knopphängare som skymtas i speglen är sååå fin. Vill oxå ha :o)

Kamar
Dorthe

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Vilken vacker bild och du har gjort såå fint. Måste nog sätta upp lite mer knoppbrädor ja mé! Kramar Karin

Marie sa...

Vilken underbart vacker bild!

Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt du fotat genom spegeln!!! Hoppas att du haft en bra tisdag och att du hunnit vila upp dig! Kramar!

MiaMaria sa...

Förstår att du har fullt upp nu...

Vacker bild och dessa ljusslingor kan man inte få för många av...

ha´det gott!
Miamaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Ah, romantiken slår emot en! Så vackert!! Mysigt foto! Ha en fortsatt skön och stressfri vecka! ; ) Mari.

Designe sa...

Vilken fin bild! Så sött med den lilla belysningen!
Va skoj med inredningsjobbet! Får man se bilder sen?!

Ha en bra vecka! Kram :)

Mitt hem i Frankrike sa...

Jag har lagt till din blogg på min sida jag hoppas att det är ok ? Jag tycker väldigt mycket om din blogg att läsa och att få inpiration.

Kram
stephanie