onsdag 28 augusti 2013

Något gammalt, något nytt...

Godmorgon!

Blev så glad när jag kom på  att jag kunde återanvända de fina vikskärmarna jag hade i förra huset! De ryms inte med hela sin bredd någonstans här i nya huset, så jag och min käre mor satte igång och delade på dem! 

Jag placerade en sektion på vardera sida om braskaminen och tycker det blev jättebra! De är vackert utsirade och påminner om gamla franska fönsterluckor. Till hösten tänker jag hänga upp ljusslingor på dem!

Alltid kul att kunna återanvända gamla saker men lite nytt har också hittat hit:) I ett par fönster har jag ställt vackra romerska byster och en ljuvlig urna med två handtag som kommer att användas flitigt till bl.a hyacinter till jul och vårlökar till påsk! Bysterna och urnan finns i min butik!

Avslutar med en spegelbild från sovrummet...

Ha en toppendag!

Kram!












1 kommentar:

Lena sa...

Så fina bilder som vanligt du visar oss :)