fredag 23 augusti 2013

Bling bling!

God förmiddag

Jag fortsätter att packa upp saker för att bringa lite ordning och skapa hemtrevnad här i vårt lilla hus. En del saker får förbli ouppackade i väntan på tillbyggnad och uteplatser...

En sak har jag dock precis packat upp och som har en given plats här: Lite bling bling som jag har svårt att motstå och som jag är barnsligt förtjust i!

Vad kan det vara då? Jo en underbar gammal kristallkrona som jag har hängt upp i trapphuset/övre trapphallen! Den är dock inte inkopplad ännu, sånt vågar jag mig inte på med gamla ledningar i gamla hus. Det får maken fixa i helgen! Men här hänger den nu och bjuder på mycket ögongodis. Älskar allt som glittrar och glimmar...

Ni får försöka bortse från att det saknas en massa lister överallt! Det ska upp så småningom men prioritetslistan är lång....

Ha en härlig fredag!

Kram!











1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Allt vad jag ser ser jätte fint ut !
Riktigt snyggt med trapphuset också.
Hörligt och luftigt.
Fina gråa toner :)

Ha en fin helg !.kram