torsdag 24 mars 2011

I vårsolens glans!

Hej hej!

Våren har äntligen anlänt! Vintergäcken och snödropparna har kommit upp och snön smälter snabbt i vårsolens glans! Vi har haft en underbar värme denna vecka med 15 grader varmt och sol! Man blir ju bara såååå lycklig!

Idag har jag ett litet boktips till alla er som brinner av inredningslust:) Boken heter Belle Blanc och är en tysk bok skriven av Mirjana Schnepf och Bianca Aurich. Helt underbara bilder och smarriga recept! Rekommenderas varmt!

Jag har suttit i värmen i orangeriet och bläddrat i boken och fått en massa ny energi och inspiration!

Snart är det fredag igen så jag passar på att önska er alla en härlig helg!



6 kommentarer:

irene sa...

Ha en underbar solig helg du också!

Kram Irene

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vilka vackra bilder
visst är det underbart med vår!

Må så gott
kram Tina

I mina gömmor sa...

Tack för tipset!
Ha en go helg du med!

Kram från Malin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Så underbart det låter med 15 grader varmt:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Hammarsbacken sa...

Ja, nu är det underbart. Fast här i Gävle är det dock inte så varmt ännu. Tack för tipset om boken, den måste jag försöka få tag i.
Kram Sonja

Maria sa...

Tack för boktipset :)
Tittar in och önskar dig en underbar helg också:) Kramar Maria