tisdag 16 februari 2010

Godbitar...

Hej på er!

I går passade jag på och rensade ut i ett av linneskåpen! Det var en hel del som fick passeras ner i lådor i garaget kan jag säga:)

Nu har jag bara sparat de riktiga godbitarna. Sånt som plockas fram och används sparsamt, t.ex det antika fina brudlakanet jag köpte härom veckan, gamla fina linnehanddukar med monogram som är jättefina som servetter vid festliga tillfällen samt kuddvar med röda monogram som jag brukar ta fram till jul!

Känns skönt att rensa undan då och då för man samlar väldigt lätt på sig en massa grejor!

Nu ska jag hugga tag i dagens arbete, sedan står en snabb promenad samt ett simpass på schemat!

Ha en härlig dag!



4 kommentarer:

OlgaA sa...

De lakanen tycker jag man bara måste köpa varje gång man ser, det gör jag oxå :D
Fina bilder!
kram Olg@

Snäckskalsdalen. sa...

Mycket, mycket läckert!
Och, ja, man måste rensa ibland. Fast det får vara en dag när man är totalt osentimental annars tycker inte jag att jag lyckas så bra.
Hej från
Agneta!

Pysselpalatset sa...

Aha.. finns inget bättre en ett härligt väldoftande linneskåp... Så fint du gjort.. kram Jeanette

annashusidingtuna sa...

Så vackert!
Ha en bra dag du också!
Kram Anna