lördag 7 februari 2009

Sirligt!

Hej på er!

Äntligen fungerar internet igen! Det har legat nere sedan i torsdags f.m men så blir det ibland när man bor på landet...

Titta vad jag har fått av min kära mamma! Denna ljuvliga romantiska vikvägg:) Den är tillverkad i massivt hårdträ och har ett vackert sirligt utskuret mönster. Dessutom är den vit pch vackert shabbad...Tusen tack snälla mamsen! Du vet precis vad jag gillar:)

Jag gillar den så mycket att jag har bestämt mig för att jag måste ha en till! Den ska stå bakom vår andra fåtölj:)

Jag önskar er alla en trevlig helg!

:)Anna

40 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, sooooooooo beautiful pictures.
Have a nice weekend,lovley greats from Elke.****************** :o)

Lillemor i Hummelsta sa...

Den var ju bara för underbar, vilken toppenmamma du har. Passar så bra där den står också, när ljuset silas genom spetsmönstret. Vem vill inte sitta där och mysa.
Kram
Lillemor

Mamma C sa...

Vilken vacker vikväg du fått. Vilken snäll mamma du har. Ha en skön lördagskväll.
Kram mamma C

Gårdsromantik sa...

Vilken underbar skärm!
Hon har bra smak din mamma!

Kram Maud

Anneli sa...

Underbar vikskärm - passar ypperligt hos dig - Jättefint...

Kram/Annelie

Anonym sa...

Vikväggen passar jättebra där den står hos dej. Lovely. Snäll mamma med god smak. Ha en bra kväll.
Kram A-S

Noll54/Eva-Karin sa...

Den är så fin denna vikvägg! Vilken snäll mamma du har!
Underbara bilder och mysigt med lite färg i förra inlägget!

Ha det så gott!
E-K/noll54

Interiörboden sa...

Hej!

Vilken vacker vikvägg!
Den var jätte fin :)
Förstår att du vill ha en till!!
Och vilken fåtölj, den var himla snygg :)

Ha en jätte bra helg.
Kram Sandra

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej hej!

Ohh den var verkligen supersnygg! Förstår att du vill ha en till =)

Lycko dig!

Kram på dig

Anna

Snuttan sa...

Gud vad snygg den är. Helt underbar. Lyckost dig/Kram

Tulipa sa...

Förstår att du blev glad!
Vacker utsmyckning som inte är så vanlig.

Kram

Therese sa...

Vilken snäll mamma. Verkligen jätte fin vägg.
Trevlig helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Mwen vilken läcker vikskärm du fick, så jättesnygg, praktiskt och passande precis överallt!!! Fina bilder nedan också, ha en fortsatt bra helg! Mari

n o r d i n g å r d e n sa...

Mwen vilken läcker vikskärm du fick, så jättesnygg, praktiskt och passande precis överallt!!! Fina bilder nedan också, ha en fortsatt bra helg! Mari

C De-sign sa...

Så vacker..vilket träarbete!!!! Den passar ju verkligen in, snäll mamma du har! Kram fr C

Tess på Tilda och Mamma sa...

Wow vilken vägg, förstår att du vill ha en till.Låter som din mamma är lika snäll som min. Ha en fortsatt mysig helg.Kramis Tess

Elin sa...

Hej,
Oj vilken helt underbar vikvägg... den var så fin, förstår verkligen varför du vill ha en till...

Önskar dig en underbar helg.
Varma hälsningar
Elin

Linneas Hjärtefröjd sa...

såååå fint!!
kul när ens mammor vet vad man vill ha :)
fina bilder!

ha en underbar söndag!!
kram linnea

Evelina sa...

Vilken härlig inspirations blogg su har :)

Evelina

Två systrar sa...

Men hallå!! Måste bara fråga var du köpt din fina fåtölj..den vita jättestora!! Ser ljuvligt skön ut!! Kram C

skapa Ro&Harmoni sa...

Hej Anna
först vill jag vissa min uppskattning för din fina blogg, och sen vill jag fråga dig om de ljus hållare som du har !! var kan jag hitta sådana? För att jag har samma talrik serier från den franska”Gottetabel”
och även jag också internerad både gammalt och nytt. Jag bli så glad och tacksam om jag får något svar från dig.
har det gott
// Mazieh

Hanna sa...

Så vacker!
Hanna

mylovelygrandma sa...

Jätte vacker vägg!

Fröken Piff sa...

Gud vad fin! Det var allt en snäll mamma du har:) Och vilken stor och mysig fåtölj sen! Kram!

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Uj,uj,uj såååå tjusig vikvägg!!!! Kan mycket väl förstå suget efter en till!!! Elegant! //Linda

Två systrar sa...

Och då får jag säga stort grattis till dig!!! :-) på 27 årsdagen eller??;-)
Hoppas ni har kvar tidningar hos åsa..måste ha lite lektyr till resan! Kram C

Martina Andersson sa...

Hej på dig min vän!

Hoppas att allt är bra och att din helg varit lugn och skön? Kikar in lite hos dig och njuter så klart som vanligt av din underbara blogg! Man blir så inspirerad varje gång man är här hos dig!
Va rädd om dig och njut av måndagen Kram Tina

Ina sa...

Oj, den var verkligen superfin vikväggen!!! Förstår att du vill ha en till. Den gör sig så bra där bakom fåtöljen, myyyycket nice!!! Vilken snäll mamma du har!
Ni har verkligen ett fantastiskt hem, massor att titta på.
Kram Ina

Monica sa...

Åh,vad fin den var....!!!!
Och vad fin nya bilden högst upp blev...!!!!
Jag har länge sneglat på sådana vikväggar...men här finns bruna (ja,det målar man ju )...och svindyra......
Ha en bra måndag...
Monica i Rom

Designe sa...

Så vackert! Fint med belysning bakom! Så fina bilder oxå!
Kram :)

Goa sa...

UNDERBART Anna!
Så otroligt vackert och så ljuva bilder du tar, som alltid!

Stör kram till dig vännen...

Jenny sa...

Åh, vad vackert! Den är så himla fin, förstår att du är lycklig! Jag hittade en vikvägg uppe på vår vind men jag kan inte säga att den är riktigt i samma klass som din ... Mer plywoodtyp. *ryser* /Jenny

www.nestorforlag.se sa...

Jätte vacker vägg, har själv beställt något liknande på ellos, får väl se vad som visar sig i paketet :) Kram

Nina sa...

Åå, den vikväggen var ju jätte fin.
Du måtte ha en snäll mamma.
Kramar =)

Karin Krut sa...

Vikväggen är verkligen fin och jag förstår att du vill ha en till :) Själv skulle jag nog vilja ha din fåtölj den ser så där krypa-upp-i- med-en-tekopp-skön ut ;)
Ha en skön vecka
Kram Karin

Anonym sa...

You have such a beutiful home. I just love your easy chair! It looks like it just wait for someone to come with a good book and a glass of wine...

VILLA MOA sa...

Så fint det blev, vilken gullig mamma som ger så fina presenter.

Du har verkligen ett jätte fint hem.

Kram/Nettan

Jenny sa...

Hej Anna!

Jag är flitig läsare av din underbara blogg.

Vikskärmar har jag sökt efter länge men inte hittat så fina!

Var har du köpt dem???? Vad kostade de???

Tacksam för svar

Lisa Marklund sa...

Hej, hittade till dig när jag sökte efter vikskärmar på google
:-), vilken ljuvlig blogg du har och fantastisk vikskärm.Frågar som någon tidigare.....var kan man köpa den?
Nu ska jag kika runt lite till på din blogg.
Kram Lisa

Anonym sa...

Vilket fantastiskt hem du har!
Jag skulle vilja fråga var du har köpt vikskärmen, den är helt underbar?

Mycket tacksam för svar/
Sandra