tisdag 30 september 2008

Som bortblåst!

Hej på er!

Helgen som gick bjöd på mycket roligt! Helkvällen i Globen med mina tjejkompisar var toppenkul och lördagen och söndagen var rena rama mysdagar hemma med familjen med promenader och god mat:)

Dessvärre har jag för tillfället tappat all inspiration som jag nyligen hade! Den är som bortblåst tyvärr men jag hoppas att den snart är tillbaka!

I dagens inlägg blir det därför bara ett par bilder från vad som står på bordet i allrummet för tillfället...

En rostig bricka samsas med en sifon, plättar i luften och ett sött gammalt atejéfoto :)

Ha det så bra!

Hösthälsningar från Anna



19 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Låter som du haft en toppen helg! Vad fint du pyntat på brickan! Ha en fin vecka!
Kram /Anna

Skatan sa...

Hej!

Skickar lite kraft och inspiration från en annan Anna...

/A

Monica sa...

Hej !!
Ibland maste man ut och roa sig !!
Inspirationen kommer och gar....
Jag alskar den bla fargen pa sifonen.....far mig att tanka pa himmel och hav....
Ha det bra,
Monica

Viola sa...

HELGEN KANSKE TOG MUSTEN UR DIG, DEN VAR JU HÄNDELSERIK, MEN SOM VANLIGT RARA BILDER PÅ DIN BLOGG, HA EN BRA KVÄLL, KRAM VIOLAN

Krusidull sa...

Som med alla stora konstnärer så är inspirationen ibland puts väck!
Men vet du!
Den kommer tillbaka =)
Kram
Krusidull

Sussen sa...

Så vakre og inspirerende bilder! Det er alltid like hyggelig å besøke bloggen din:-)
Takk for i dag!
Klemmer, Sussen

timelesshome annika sa...

Det syns inte att du tappat inspiration på dina bilder.
kram Annika
Keep on blogging

Mamma C sa...

Håller med föregående talare. Lika ljuvliga bilder som alltid.
Kram mamma C

Anonym sa...

Hallå!

Såg ditt fina A i ett tidigare inlägg. Vad har du fått tag i det och hur myckey kostade det? Skulle gärna vilja ha ett då jag också heter Anna. (78a@live.se) Kram.

Anneli sa...

Jättefina Bilder - Insperationen finns nog där - Bubblar snart upp igen - Kramis/Annelie

Designe sa...

Vilken härlig helg du haft! Ibland måste man ha lite inspirationsfritt på inredningsfronten, då får man ny energi! Vilken läcker sifon!

Självklart ska du få receptet på min äppelmust! Har fått receptet av en kompis och det innehåller vaniljstång, jättegott! Mailar dig imorrn! Kram :)

Liten Bod sa...

Så härligt du haft det! Att din inspiration kommer tillbaka tvivlar nog ingen på :) Kram, Tina

Ina sa...

Ibland finns varken ork eller lust och det kan man ju inte styra och försöker man blir det ofta fel. Jag tycker att du visar lika underbara bilder som vanligt dock så helt ute och cyklar är du nog inte;-)
Kram Ina

me and alice sa...

Tycker inte det ser ut att vara något fel på din inspiration. Såå fint du har det....
Älskar din svarta krans du satt upp!!! Så snyggt när det bryter av lite grann!
Kram Susanne

Mamma-Mu sa...

Hej!
Mimmi heter jag och jag har lagt till dej till min blogg.
Hoppas det är ok. Om inte är du varmt välkommen att höra av dej till mej!

Mvh Mimmi alias Mamma-Mu

Brunkullan sa...

Skulle också velat åka och se ladies night!

Så fin sifonen är! En sån vill jag också ha:)
Susanne

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Härliga bilder och mysiga kuddar:)
må så gott!
/S

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Det gamla fotografiet var ju så gulligt! Kan lova att energin är strax tillbaka igen! //Linda

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej hej!

Så bra att du haft det roligt i helgen!Det lät jätte mysigt med en tjej kväll...har själv önskat att gå på Ladies night.
Inspirationen kommer och går,och jag har gått "igång" på dina bilder många gånger:)
Ha det så bra Viveka