måndag 8 september 2008

En doftpresent!

Hej på er!

I fredags var jag hos min kompis L som fyllde år och jag hade fått uppdraget att ordna presenten denna gång:)

Självklart hittade jag vad jag behövde i den ljuvliga butiken Åsa & Årstiderna! En lätt rostigt zinkfat från Madam Stoltz blev stommen. Fatet fyllde jag med massor av saker, bl.a med god choklad, väldoftande tvålar från Kate W, kulor i fattigmanssilver, doftljus frånVilla Collection, plättar i luften och en zinkburk med mitt egentillverkade rosenbadsalt.

Som pricken över i:et slog jag in fatet i cellofanpapper och dekorerade med ett vackert gammalt spetsband. Det blev en riktig doftpresent:)

:)Anna


22 kommentarer:

Lotta sa...

Hej,
vilken härlig present. Skulle själv bli glad om jag fått en sådan.
Efter varit inne på din blogg igår med höstmys, så skickade jag iväg dottern till att plocka rönnbär. Det lyser upp så fint.
ha en bra dag.
hälsn. Lotta

Annika sa...

Men jösses vilken fin present du gjort, den skulle jag ha blivit helt salig av att få... Du är så duktig på att fixa fint...

Ha en bra vecka.
Kram Annika

Monica sa...

Hej !!
Vilken fin present !!
Det ar nat alldeles speciellt med gavor man gor sjalv eller plockar ihop pa egen hand , som du gjort har.......roligare att ge..roligare att fa....
Hoppas ni hade trevligt !!
Ha det bra,
Monica i Rom

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh vilken fin present! Lycka att få en sån :)
Kram!

Anonym sa...

Hei Anna!

ÅÅÅÅ du verden for en vakker presang!!! Heldig er den som får en sånn gave:-)Takker deg for en kjempe fin blogg du har,den lyser opp i hverdagen helt hit til oss i Norge og,alltid spennande å sjå inn til deg!!
Skulle ønsket at oss budde nærare hverandre;)
Å AFFISCH`n som jeg kjøpte hos deg har jeg fått så veldig med skryt for;)Jeg vurder å best.et til,om du har inne?
Gleder meg til å følge deg videre!
Ha en fin dag og ei fin uke!!
Mvh
-R.N.O-

Leamarlené sa...

Så tjusigt det blev.
:) Marlene

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken jättefin gåva du gjorde Anna! Så vacker och och så himla kul att få!!! En sån skulle jag med vilja haft i fredags för då fyllde jag med år: ) Både kul att ge och att få såna där gåvor, och även om de mycket är för lyst så är de ju praktiska för att de går att förbruka. Om man vill...Du har verkligen sinne för det där lilla extra, och även för det stora: ) Mari.

Jenny Oak Fae sa...

Vilken LJUVLIG & personlig gåva..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Viola sa...

DU,JAG HADE BLIVIT SÅ GLAD OM DET VAR TILL MIG DENNA LJUVLIGA GÅVA VAR, KRAM VIOLA

Veronica sa...

Ok! DIG skulle man ha som kompis, det ser jag det. Verkligen jättefin present och det syns att den kommer från hjärtat och inte är ngt färdigköpt krafs!

Kram Veronica

ExPIAtriate sa...

Vilken underbar present och bra tips till en annan som alltid har idetorka nar det val galler! Fantastiskt vacker!

Kram
Pia

Annas skattkammare sa...

Oj vilket vackert ihopplock av underbara saker! Förstår att det måste doftat ljuvligt.. Kram /Anna

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Anna!
Åhh, vilken härlig present, du fixade...jag hade iallafall blivit jätteglad :)
Kram Malin

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad jag skulle bli glad åt den presenten......kan förstå att hon vart glad.
Kram Irene

Mamma C sa...

Jag skulle bli jätteglad för en sådan fin present. Så förstår att hon blev det oxå.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Underbar present! Vem skulle inte vilja ha den:)
Alltid lika kul och inspirerande att läsa din blogg och njuta av dina fantastiskt vackra bilder. Jag riktigt längtar efter dina inlägg.
Och när ska du berätta för oss trogna som läser din blogg om ditt nya jobb ....??? Är såååå nyfiken!
Må väl!
/L

Marie sa...

Hej Anna!

Vilken underbar present du ordnat till din vän. Så mycket fint i ett och samma paket, vilken lycka!
Jättevackra bilder!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Vita hjärtan sa...

Hej!

Vilken jättefin present du gjort, hon måste blivit jätteglad, det skulle jag blivit!

Kram Annemari

Inspiration i vitt sa...

Förstår att du fick uppdraget att fixa presenten.Du har gjort och satt i hop en vacker och underbar present.Hon som fick den måste ha jublat.
Kram/ingela.

Heidi-anitha sa...

Hei! For en utrolig vakker gave å gi... virkelig med omtanke og følelser! Syntes du har en fantastisk vakker blogg, og et nydelig hjem. Jeg er ny her i bloggverdenen selv, men har stor glede av å være en "av dere". Beundrer din vakre side hver dag. Besøk meg gjerne på White vintage...min blogg. Ønsker deg og dine en deilig uke. Klemmer fra Heidi-anitha. (white vintage)

♥ Fyra årstider sa...

Om man fick den presenten skulle jag bli riktigt glad.
kram Lotta

Anonym sa...

Dig skulle man vara kompis med ;)
Tänk att få en sån fin present.
mvh smillasplats.blogg.se