fredag 28 september 2012

När det skymmer...

Hösten är kommen, med besked! Det mörknar tidigare för var dag som går...

Räddningen för mig är mängder med tända ljus! Det får hösten att bli riktigt mysig! Jag tänder upp kristallkronor, stearinljus, ljusslingor och en och annan brasa i murspisen och myser med en kopp te och nybakad morotskaka! Det är också nu som jag gärna sätter igång och pysslar lite, målar, syr nya kuddar, gardiner eller möblerar om:)

Och så till ett litet erbjudande till mina läsare: Just nu får du 10% rabatt på vackra väggdekorationer hos Vinylahem! Där finns många fina väggord m.m som pryder både väggar, dörrar, kakel och möbler! Ett perfekt och roligt pyssel att göra inne nu när hösten har gjort sitt intåg. Rabatten gäller hela sortimentet! Ange rabattkoden: 10PRO2EO

Ett litet tillägg: Fick besked att vårat hem är med i ett inredningsreportage i helgen (29-30/9) i Expressens Leva & Bo, ifall någon kanske är intresserad?






3 kommentarer:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Håller med, ljus och åter ljus och doft av elden som sprakar i kaminen gör hösten riktigt mysig!

Hälsningar Sanna

Madame Petite sa...

Ljuvliga bilder och motiv! Ljuset är magiskt... skulle göra sig fint i en jul bok!

Fullkomligt tok älskar bilderna på spegeln och askarna och din ljuskrona!

Kramar!

Jonsgården sa...

Ville bara göra ett litet avtryck, första gången jag är inne på din blogg, väldigt inspirerande! Visst känns hösten inte alls lika mörk och lång när man förgyller den med ljus i olika former.