fredag 10 juni 2011

På tu man hand!

Hej i sommarvärmen!

Idag visar jag upp kvällens outfit!

Jag och maken ska tillbringa fre-lör på tu man hand i Stockholm!

I kväll har vi bokat bord på en Libanesisk restaurang som heter Lebanon Meza Lounge där det serveras de härligaste rätterna i en underbar miljö. Jag kan verkligen rekommendera denna!

Tunika från Freequent med fina detaljer, underklänning från Cream, halsband från Soul of Maïa och skor från Ten Points... Kanske inte den mest somriga klädseln men svart är ju alltid snyggt:)

Jag önskar er alla en härlig helg!





(Bild lånad från Lebanon Meza Lounge)

4 kommentarer:

Petra-Lantlig Charm sa...

Snygg outfit! Låter underbart med libanesisk mat! Det var ett tag sedan jag åt det och det är ju såå gott! Tyvärr har vi ingen sådan restaurang i vår stad men tack för tipset! Ska dra med mig mannen dit nästa gång vi är i huvudstaden!

Ha en jätte skön helg!!

Kram Petra

Camillas vita villa sa...

Hej!
Låter verkligen mysigt att åka en helg till Stockholm och bara gå runt och strosa och äta god mat.
Ha det nu riktigt bra i dina fina kläder, svart går alltid hem.
Kram Camilla

Jenny sa...

Vad spännande med libanensiskt, det har jag aldrig ätit vad jag vet. Trevlig helg!
/Jenny

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skitsnyggt!!