tisdag 7 juni 2011

Mys i solen!

Åh vilken underbar långhelg vi har haft med sol och värme! Vi har tillbringat hela dagarna ute och motvilligt gått in då solen har gått ner:) Man får så mycket mer energi på sommaren! Vi har hunnit med massor dessa 4 dagar: Paddlat kajak, joggat, powerwalkat, planterat, grillat och myst i solen med ett glas kallt rosé i väntan på den perfekta grillglöden!

Jag har även fått in en massa leveranser till butiken som jag så smått plockat upp och fotat! Bl.a de ljuvliga balitäckena i fantastiska färger tillverkade av vintagetyger! Ett av dem har jag köpt till mig själv och det passar så bra i både soffan inne och i solstolen ute! Snyggt också ihop med rosévinet:)

Jag önskar er alla en härlig dag!



3 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Vilket fint täcke. Underbart med alla färger.

Mvh
Linda

dagdrömmar i vitt sa...

JA visst har det varit en skön låånghelg. Och vilket väder, känns som man haft semester:)
Så spännande med nya varor måste kolla :)
Önskar dig en härlig dag!!
Kramkram / Nettan

Maria sa...

Så skönt med lång helg...vilka fantastiska täcken...ursnygga :) Kramar från Maria