onsdag 2 juni 2010

I en hörna i badrummet...

Hej!

Jag har sprungit runt i hela huset för att hitta en passande plats för min lilla provdocka! Det visade sig inte vara ett lätt uppdrag. Jag har ju redan 3 st stora provdockor som står utplacerade i olika rum, så det var med lite lätt panik som jag frenetiskt försökte hitta en till liten hörna. För jag vill ju absolut ha den framme - den är ju så fin:)

Så kom jag på det! På den gamla kommoden som står i en hörna i ett av badrummen! Och den passade perfekt där, tillsammans med en emaljkanna, ett tvättfat med doftande tvålar och skodder i fönstret!

En antik rosenkrans på provdockan blev pricken över i:et.

Nu ska jag fixa med förberedelser inför dotterns examen på lördag! Det ska handlas mat och dryck, bakas och lagas och ett partytält ska sättas upp och förvandlas till en vacker matsal!

Ha det så bra!



6 kommentarer:

Louise sa...

Den passar ypperligt där!!

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Anna!
Jag har följt din blogg tidigare men när jag bytte dator så försvann alla mina favoriter, vilken tur att jag hittade dej igen. Jag har oxå passat på att handla lite i din mysiga butik. jag kunde inte motstå den vackra väggampeln i zink (o lite andra små saker slank visst ner i korgen oxå ;))
Så fint du fick det i badrummet!
Hoppas att du får en fortsatt solig vecka,
kram Maria

Marita sa...

Åh vad fint det blev!! Allt ser helt underbart ut!! Ser även att jag skulle behöva äga en provdocka jag med...superfint!!
kram, Marita

Lena sa...

Så fint det blev i badrummet :))
Det verkar bli fint väder till lördagen också. Hoppas vi får se lite trevliga bilder från partytältet.

Masy sa...

så stilig å ha på badet! absolutt en litt original touch til baderommet :)

Maliva`s verden sa...

Hei....jeg blir alltid så inspirert her inne hos deg Anna...masse vakre innlegg. Ønsker deg en fin fin sommer. Klem fra Maliva