onsdag 23 juni 2010

Boktipset!

"Ninna ninna ninanna ninninannannannana...." Hi hi:) Kommer ni ihåg den låten från "Boktipset" någon gång på 70-talet!

Jag har köpt en så fin bok! Kolla bara! Ett franskt gammalt band med vacker bild på ryggen och framsidan. Och riktigt tjock är den - många tusen sidor:) Den hade jag tänkt läsa i sommar!

Nä jag skojar:) Det är ingen riktig bok utan en låda där jag har lagt alla fula fjärrisar i! Den är klädd med röd "sammet" på insidan och där finns plats för ett gäng fjärrkontroller. Praktisk och vacker förvaring helt enkelt!

Boken har jag köpt här!

Ha en skön dag! Snart är det midsommar!




5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men gud va snygg!!! Fjärrisar, jag fick tänka ett tag innan jag fattade men det är ju en lysande idé!!! Den passar dessutom dig o din stil perfekt!

Hanna sa...

Fin bok och så fint du har gjort i inlägget under.
Kram
hanna

bikim sa...

that is gorgeous Anna!
Rosa

Marita sa...

Åh vad smart!! Superfin!! En sådan skulle man ju helt klart ha! Tusen tack för tipset!!
kram, Marita

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Jättesmart idé och så är den snyggg också!

Kram och ha en jättefin helg!
Mia