fredag 23 april 2010

Nostalgisk charm!

Hej allihop!

Jag sitter inne och kurar med en kopp te, eftersom vädret just nu är typiskt aprilväder med blötsnö och blåst. Inget vidare med andra ord...

Mitt i detta trista aprilväder dyker ett par efterlängtade leveranser till butiken upp, och genast känns allt mycket roligare:)

Allt i leveransen har en nostalgisk charm och vacker patina - som de fina florabilderna och dessa söta frökort som också fungerar som vykort!

Den skavda och rostiga fågelburen pryder sin plats var den än står och är jättefin att ha växter i. Just nu huserar den en kruka med plättar i luften!

Ha en skön helg!






10 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så fina saker du har fått hem !!! Vad duktig du är på att köpa in...
Ha nu en toppen helg
Kraaam Anette

OlgaA sa...

Men så fin fin bur har du!!! Det skulle jag också vilja haft! ;)

Ha en underbar helg!

kram Olg@

gamla skolan sa...

Verkligen fina saker du har fått hem !! Får nog gå in och titta i webbutiken ! Önskar dig en trevlig helg ! Och tack för dina värmande ord ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar bur, en sån skulle jag osså vilja ha.....
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Marita sa...

Oj! Vilka godsaker du visar!!! Buren är ju helt underbar, en riktig jag-vill-ha-bur.... det får nog allt bli en titt i din butik och se om plånboken också tycker att jag behöver den... :-D
kram, Marita

Annas skattkammare sa...

Så mycket fint! Vill ha! =)
Kram /Anna

Mot nya äventyr ! sa...

Så vacker !! Ha en fin dag !
Helen :0)
Ps. Tävling hos mig !

Hanna sa...

Så mycket fint.
Hanna

LOPPISLIV sa...

Ljuvligt vackra kort och rostiga fågelburen är ju bara helt underbar!! Lilla tavlan i förra inlägget är en riktig skatt, så söt så söt. Hoppas ni fick sol i helgen, här nere har vi haft soligt vårväder hela helgen.

PS: Din dotter är en jätteduktig sångerska, och låten var jättebra. Idol nästa väl? Heja heja :-)Kraaaam Paula

Isabellas Villa sa...

Oj vilka fina saker! Tänk här visar vår termometer 14grader varmt, då står den i skuggan!