måndag 16 juli 2007

Paket!

Idag fick jag mitt paket från den nyöppnade ljuvliga nätbutiken Me and my home! Åå vad fint allt var! Jag hade beställt en eucalyptusgirlang och en liten zinklykta från House Doctor, men snälla Sofia hade lagt med ett litet bonuspaket också! Bonuspaketet innehöll vita ljus inslagna i vackert tidningspapper med grovt snöre runt och ett litet trådsmycke som extra pynt! Tack snälla söta Sofia:)

Ny pryder ljuspaketet min ljusbricka jag fyndade häromdagen, och girlangen och lyktan blev vackra i de gamla fönstrena!

:)Anna




18 kommentarer:

Hem & Harmoni Marie sa...

Åh, vad fint! Girlangen passade jättebra! Kram Marie

Anonym sa...

Åhhh så fint! Nydelig med slike ranker, har et falskt hjerte....men nå fikk jeg list på en slik ranke...hmmmmm....Kjempe fint!

Marie sa...

Så fint det blev med girlangen och lyktan i fönstrena.

Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Såå himla vackert du gjort !!Nu kan du bara sitta där och njuta..Kram Anette

Jennyshemochharmoni sa...

Å vilka fina saker. Verkligen snällt av sofia också!! Ha en jättebra tisdag! KRAM

Rara Ting sa...

Så fina saker - det får nog bli ett "besök" i den butiken!! Ha en trevlig kväll!

http://anglagard.blogspot.com

LantlivsAnette sa...

Tack för kommentaren hos mig idag.Kranen kommer från Ikea, den är billig och jättefin..men min sambo höll på att slänga den i väggen..han tyckte den var racklig , också var varmvatten kranen åt fel håll..men nu sitter den där och jag kan tycka det är ok trots lite fel på den,det är ju bara i tvättstugan, men i köket hade den nog inte gått att ha där spolar man ju så mycket...
Du skulle ju kunna ha ditt tvättmedel i fina flaskor med en kork på, jag har mitt diskmedel i en fin flaska på bänken med en naturkork på, det funkar bra och är snyggt..Ha det bra Kram Anette

Eva Agnes sa...

Anna, så lycklig du kan vara som skaffat en eukalyptusgirland. Den är så fin och jag önska mig verkligen en sådan. Vet bara inte var jag ska ha den.
Dessutom så luktar eukalyptus så underbart gott.
Tack för kommentaren hos mig.
Kramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Jamen himmel & kors så vackert det var med den girlangen i det gamla fönstret!! Och gulligt ljuspaket av Sofia, så mycket fint hon har i den butiken... Mari.

Signes Vind sa...

Så fint du fått det med dina inköp o det lilla ljuspaketet var ju så underbart - bra idé.

Beas sa...

Jag som funderat på att köpa en sådan girlang...blev just övertygad om att jag nu MÅSTE ha en sådan i vår nya hall.


Maken blir nog inte glad på mig då jag skyller på att DU inspirerat mig! ;-)

Beas sa...

Jag menar alltså att jag skyller allt på dig...han smälter nog när han ser bilderna skulle jag tro.

Anonym sa...

Åh va fint det blev med girlangen och lyktan! Jättefina ljus med tidningspapper du fått oxå, va snällt! :) Kram

Mia sa...

Sååå lekkert! Alldeles nydelig den girlanden, og sinklykten var kjempefin. Og så koselig med ekstra pakke også.

Hem och Lycka sa...

Å vad mycket vackert du shoppat!!

MiaMaria sa...

Mycket vackra saker.../ Ha`det/ME

Anonym sa...

Vad du har varit pysslig när jag har varit borta och campat!

Din mammas koffert var så fin vit - jag har en gammal som jag länge tänkt måla...
Jag märker att många av mina favoritbloggare har mödrar som också är duktiga och intresserade!

Kram
Ingela :)

Färjtorp sa...

Du köper så fina saker!! Det blev ju jättefint med lyktan och girlangen.

Kram Johanna