fredag 4 februari 2011

Takdropp och sol!

Hej hej!

Oj, vart tog denna vecka vägen? Det sa bara poff så var det helg igen:)

De senaste dagarnas takdropp och sol har verkligen gett mig vårkänslor! Jag vet att det bara är februari än så länge, men snart så är våren här på riktigt... I väntan på den fyller jag krukor och vaser med knoppande pärlhyacinter och krispiga tulpaner!

I helgen blir det lite mys och födelsedagsfirande då sonen blir 17 år! Tänkte även hinna med att plantera om mina övervintrade pelargoner! En och annan semla hinns med också:)

Ha en härlig helg!




10 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

åhh.. mums o mys!!! så fint :D
önskar dig en underbar o trevlig helg! /Linnea

Mina drömmars hus sa...

Veckorna rusar, tyvärr helgerna också.
Ha en skön fredagskväll
AC

Unknown sa...

Jag säger detsamma, vart tog veckan vägen. Men det ska bli himla skönt med en förhoppningsvis en lugn helg :)

Trevlig helg
Kram Maria

Sara sa...

Ja, dagarna rusar fram. Önskar dig en fin helg.
Kram

Maddes Drömhus sa...

Jaa, visst går tiden fort nu:) Hoppas det går jättefort till våren och sommaren! Mums va gott med semlor:) Önskar dig en härlig vecka/Kramisar Madde

Maria sa...

Hej på dig, Kikar in för att se vad du nu hittat på. Underbara inspiration får jag säga. Takdropp och sol...ljuvligt. här hemma är just nu grått, grått. Hoppas du får en mysig dag. Kramar från Maria

Ingalill sa...

Visst är det härligt att det börjar vända?? Jag tog in pelargonerna och planterade om dom - och det har redan kommit nya blad!!LYCKA!!
Ingalill

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Så mysigt du har och så många fina bilder och detaljer!

Nu ska jag kika vidare här men så länge önskar jag dig en fin vecka!

Kram

Bonnie sa...

Tack för en härlig blogg!
Hälsa gärna på hos mig:
http://www.snygginredning.se/sv/

Kram Bonnie

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Anna,åh va snygg den krukan är som du har pärlisarna i och dessa boxar nedan i militärgrönt, helläckra, vilket kap!!! Mari.