onsdag 29 maj 2013

FLYTT-REA!

Hej gott folk!

Nu har jag startat en stor flytt-rea i min butik med 50% på nästan hela sortimentet! Passa på och gör fina fynd! Jag har dock inga stora kvantiteter av varje produkt och de antika varorna finns det oftast bara 1st av så det är först till kvarn...

I augusti flyttar vi till vårt lilla 20-talshus och jag vill slippa behöva flytta ett stort lager så hjälp mig nu att tömma så mycket som möjligt kära ni:) I höst ska jag ha en "nyöppning" med massor av nyheter!

För att få ta del av rean anger du koden "Flyttrea" i kassan, steg 2 under "Rabattkupong" och då dras rabatten automatiskt av från din beställning.

(Rean gäller dock ej för kategorierna "Nyheter", "Beställningsvaror", "Snart i butiken" samt "Rokoko konsttryck")

Kram!





Inga kommentarer: