måndag 18 februari 2013

Guldkantad helg!

Hej hej!

Idag visar jag lite fina fynd jag gjorde i helgen som för övrigt var var ganska guldkantad:)

I fredags åkte jag och maken in till Stockholm för att fira min 45 årsdag! Vi bodde tjusigt på Hotell Kung Carl som ligger mitt i smeten. Kändes så lyxigt att få komma iväg på en mysig mini weekend!

Kände mig som en prinsessa när maken uppvaktade med rosor och champagne samt en underbart god middag på restaurang!

Dagen därpå hann vi med ett besök på favoritbutiken Oscar & Clothilde som ligger nästan vägg i vägg med hotellet, och sedan begav vi oss mot Antikmässan! Så himla kul att gå runt och se på alla vackra montrar fyllda med antika saker! Jag var i sjunde himlen:) Dock så var det mesta dyrt och där gjordes inga inköp. Men jag fick med mig en massa inspiration i alla fall:)

Söndagen tillbringades i hemmets lugna vrå - vilket kändes superskönt efter en helg i vimlet:)

Det blev lite extra guldkant på helgen när jag dessutom vann två nätauktioner som jag inte trodde jag skulle vinna! En ljuvlig gammal kristallkrona som kommer att bli toppen i sovrummet i vårt nya hus samt en antik förgylld barockspegel med vackert gammalt glas!





Inga kommentarer: