fredag 22 oktober 2010

Äntligen Fredag!

Hej mina vänner!

Ja så var det äntligen fredag igen! Inte klokt egentligen hur snabbt veckorna rullar på! Vi är redan inne i slutet av oktober!

I tisdags blev jag överraskad att det fanns vita hyacinter på Ica! Var ju bara tvungen att köpa mig några:) Det passade rätt perfekt också eftersom jag fick hem en massa hyacintvaser till butiken i går som skulle produktfotas! Blir ju alltid snyggast om man kan fota med en tillhörande hyacint i:)

I collaget nedan visar jag några nyheter i min butik!
Den fantastiska, ljuvliga och ja helt underbara pläden får i alla fall mitt hjärta att slå fortare! Vill ha! Vill ha! Vill ha! Ropar det, hi hi...

En av hyacintvaserna som var en storsäljare förra året har jag tagit hem igen! Gillar den skarpt! Så fin med den vackra dekorslipningen. Ja fattigmanssilver kommer jag aldrig att sluta älska - så är det bara!

Den stora ståtliga chokladburken i juligt rött med guldstjärnor och dekorerad med ett kungligt porträtt har jag precis fyndat! Tänk er den fylld med hemlagad kola eller knäck! Den är bara sååå snygg tycker jag:)

Ikväll är det mysfredag med god mat och god dryck och sist men inte minst IDOL! Det ser vi fram emot!

Ha en riktigt härlig helg!





8 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Anna, åh vilken fin burk!! Jag älskar gala burkar och justd en färgen hade passat perfekt som mitt kök ser ut just nu, varmrött!!! Ha en toppenhelg! Mari.

betong ute och inne sa...

hej Anna.
En, om inte exakt så nästan likadan burk har min mamma och har alltid haft hemmabakta kakor i....lite nostalgi!
Ha det kram Malin

Denise sa...

Vad inspirerande bilder du har:)

Hur gjorde du så att din blogg täcker hela skärmen? Har precis skaffat blogg på blogspot och det är så nytt. Vore jätte snällt om ni ville förklara hur man gör!

Marita sa...

Åh jaaaa, jag vill också ha! Burken...underbar! Hyacintvasen...såååå himla fin! Pläden...heeelt i min smak!! Vill ha vill ha vill ha!!!!!
kram, Marita

Louise sa...

Vill ha, vill ha vill ha... ALLT ! :)

Sommerhusstil sa...

Hvor er det bare fint ved dig dejlige billeder!!! klem Betina sommerhusstil.blogspot.com

Maddes Drömhus sa...

Hej, jättefina grejer som du har, fina bilder. Kram Madde

Madame Edith sa...

Vilken jättefin blogg du har!