måndag 30 augusti 2010

Myshelg!

Hej på er!

Hoppas att ni har haft en härlig helg! Det har jag haft med sköna promenader, god mat och mycket mys med tända ljus och lite gott rött vin i orangeriet.

Nu känns det att hösten nalkas med svalare dagar, kyliga nätter och högre luft. Har som vanligt lite blandade känslor inför det men när den väl är här är det bara att acceptera faktum och passa på att njuta av den.

I dag ska jag bege mig ut en tur i svampskogen:) Jag hoppas att det finns massor av goda kantareller där nu!


Ha det så bra!



6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du får en härlig dag med en massa svamp i korgen!
Kramis/LenaS

Ett Vitare Hem sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Anna,

Mmm va vackert det där var, vita ljustsakar på nött bricka.

Låter som en livsnjutarhelg, vi måste unna oss sånt om vardagarna också! Mari.

Designe sa...

Åh det låter härligt! Nu när jag jobbat i 5 v efter semestern börjar jag acceptera hösten faktiskt! Såå fint med ljusstakarna...jag har faktiskt beställt såna från en nätbutik men det är lång väntetid på dom...nu blev jag ju jättesugen på dom!:) Ha en fin vecka! Kram

Alberte sa...

Takk for din vakre og innbydene blogg!
Klem, Jannicke

Old and New Home sa...

Va fint det var med en samling ljusstakar på en bricka.. Ska genast leta efter en fin bricka och härmas lite *Ler*

Kram på dig i höstrusket
Cattis