onsdag 7 juli 2010

Tvätthörna!

Hej hej!

Jag har inrett en liten tvätthörna i en del av orangeriet!

Bakom en skärmvägg har jag placerat en fin gammaldags tvättställning i crémevitt som passade perfekt tillsammans med stort tvättfat och en kanna i emalj! Fatet har jag fyllt med snittrosor som kroknat i värmen så nu får jag njuta av dem lite till:)

Hela ställningen är lätt att flytta ut till vårt spartanska utekök som ligger precis intill. Lätt som en plätt att skölja grönsaker eller tvätta av sig efter att ha planterat lite blommor!

Tvättställningen finns i min butik om någon undrar, liksom tvättfatet och kannan i emalj...

Ha en härlig dag!






4 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken rofull hörna du skapat, så fint!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

rosenresli sa...

I love enamelware very much and your lavoire is absolutely pretty especially with the rose leaves. Thanks for showing these fantastic pictures.

many greetings from germany,
Tanja

OlgaA sa...

Åh, så fint det var! Mycket stilrent och rofylld!

Ha det bäst, kram/Olg@

Mot nya äventyr ! sa...

Så vackert !!
Ha en underbar sommar !!
Helen :0)