fredag 21 maj 2010

Planteringstider

Hej hej!

Vilka härliga dagar vi har...Riktig högsommarvärme! Jag försöker att tillbringa så mycket tid utomhus som det bara går för att hinna njuta så mycket som möjligt.

Härom dagen fick jag en leverans till butiken - fantastiskt vackra urnor i järn som jag genast var tvungen att plantera i! Skira vackra blomster i lite ruffare urnor/krukor är alltid lika fint tillsammans...

I helgen hade jag tänkt snickra och måla lite:) Håller på att fixa iordning ett sommarkök som jag lovar att visa sen.

Ha en jättehärlig helg!






9 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Vilka jättefina urnor! Måste kika i din butik;)

Önskar dig en trevlig helg!

Kram
Adela

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Anna, vilka vackra urnor och så den rosa, Grusnejlikan, den är ju för ljuvlig, skir o vacker! Trevlig helg!! Mari.

Lilla-Hilla-Hus sa...

Hej Anna !

Jag från Tyskland .Ursäkta min dålig svenska , jag lära mig svenska .
Din butiken är så fin .

Önskar dig en trevlig helg !
Kerstin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbara planteringar, här blir det en lite trädgårdshelg har några land som ska flyttas och grävas om. Ganska mycket jobb innnan man får se det färdiga resultatet.Ha en underbar helg.
Kram Theres

lottens vita och gröna sa...

heeeeeeeeeeeeeeelt underbara!
må så gott anna, varmkram lotten

Joyforhome sa...

Vad underbara urnor :) gillar den som står på fot jätte mycket

Ha en underbar helg

Kram M

OlgaA sa...

Urnor var väldigt fina!

Ha en bra vecka!

Olg@

Krusidull sa...

Hejsan
Ja de var verkligen fina, tänk vad blommor gör sig bra till zink.

Mvh
Krusidullan

LOPPISLIV sa...

Jättefina urnor!! Så vackert med skira enkla små blommor i dem. Ja visst är det härligt nu när man kan vara utomhus och greja. Ska bli spännande att se ditt sommarkök. Kram Paula