måndag 21 maj 2007

Vackraste ting!

Signe utmanade mig att visa tre saker i mitt hem som representerar mig och som jag håller av mest! Det var verkligen jättesvårt att välja ut endast 3 saker!

Efter mycket funderande har jag i alla fall valt ut följande 3 saker som jag känner mycket starkt för:

Min kära kristallkrona! Den förgyller alla måltider och används flitigt hela året!



Min gamla kökssoffa som gör köket mer ombonat och levande! Den är dessutom praktisk då den ger fler sittplatser!



Min spegel från House Doctor! Jag bara älskar den:)




Jag lämnar över utmaningen till Alfridashem , Lantlif, Vita Ranunkler och Vintage som alla har härligt charmiga och vackert inredda hem!

Kram
:)Anna

6 kommentarer:

Elzie sa...

Vilken härlig soffa!! Önskar jag hade plats med en aldrig så liten kökssoffa, men rummet är inte tillräckligt stort. Man ska ju få rum att gå omkring där också *s*.
Ljuskronan går inte av för hackor den hellre.
Ha en bra dag.
Kram, Elzie

Anonym sa...

Åh, va roligt att du antog utmaningen! :)
Din krona är ju så fin och även soffan!..Jag vill oxå ha en sån spegel...den är sååå fin! Du vet ju att jag har min nymålade vita spegel från loppis..men den är bara ett substitut för den från HD som jag egentligen vill ha:) Kram

Anne sa...

Å her i bloggen var det mye fint du.
Speilet var jo kjempefint. Elsker speil jeg også. Gir sånn til "liv" i et rom.
Ha en fin dag videre.

Jordgubbar med mjölk sa...

Finfina saker! Tänk jag har beställt en sådan spegel får den i dagarna *längtar*. Ha en trevlig kväll!

Marie sa...

Jag har antagit din utmaning.

Fina saker du visar. Jag har en likadan spegel från House Doctor. Min hänger i badrummet.

Ha en bra kväll.
Marie

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar var nånstans jag kan få tag på den där spegeln från House doctor som ni pratar om??
Jag vill gärna ha en sån i mitt sovrum. Har sett den i många tidningar men hänvisningen är bara House doctor, inte vem som säljer den. Har kollat mängder med nät shoppar men dom har aldrig den i sortimentet.
Snälla hjälp!
Mvh Therese